نبرد رباتها روی آنتن شبکه یک سیما
برنامه «نبرد رباتها» که به رقابت هیجانانگیز رباتهای جنگجو اختصاص دارد، در اردیبهشت ماه 1405 هر روز حوالی ساعت 18 از شبکه ۱ سیما روی آنتن میرود.
برنامه «نبرد رباتها» که به رقابت هیجانانگیز رباتهای جنگجو اختصاص دارد، این برنامه که به دلیل شرایط خاص کشور پیشتر بنا بود در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۴ هر شب حوالی ساعت ۲۰ از شبکه ۱ سیما روی آنتن پخش شود، به اردیبهشت ماه 1405 موکول گردید و همه روزه حوالی ساعت 18 از شبکه یک سیما پخش میگردد.
این برنامه حاصل برگزاری رقابتهای نبرد رباتها در آبانماه ۱۴۰۴ است که در پارک فناوری پردیس و در قالب رقابتهای بینالمللی المپیک فناوری ۲۰۲۵ برگزار شد؛ رویدادی که با حضور تیمهای خلاق، مهندسان جوان و استعدادهای برتر رباتیک کشور همراه بود.
رقابتهای نبرد رباتها در سه لیگ برگزار شد:
⚙️ لیگ سبکوزن
🦾 لیگ سنگینوزن
🎓 لیگ دانشآموزی
در این رقابتها، رباتها در نبردهایی نفسگیر از نظر طراحی مهندسی، استراتژی، قدرت، دقت و خلاقیت به مصاف یکدیگر رفتند و صحنههایی کمسابقه از توانمندیهای رباتیک ایران به نمایش گذاشته شد.
پخش تلویزیونی «نبرد رباتها» فرصتی است برای عموم مردم تا از نزدیک شاهد هیجان واقعی فناوری، نوآوری و رقابت مهندسی باشند؛ جایی که علم، جسارت و خلاقیت رودرروی هم قرار میگیرند.
📺 نبرد رباتها
🗓 اردیبهشت ماه 1405
⏰ هر روز حوالی ساعت 18
📡 شبکه ۱ سیما